خدمات غیرحضوری کرمان موتور ، تجربهای سریع، مطمئن و استاندارد
شرکت کرمان موتور با توسعه گسترده شبکه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، سطح بالایی از خدمات رسمی، استاندارد و قابل اعتماد را در اختیار مشتریان قرار داده است. این توسعه از مراجعه مالکان خودرو به مراکز غیررسمی جلوگیری و فرآیند انتخاب خدمات را آسانتر میکند.

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان بازوی اجرایی کرمان موتور، در این مسیر نقش کلیدی ایفا میکند. بم خودرو با ترکیب خدمات حضوری و غیرحضوری، آرامش خاطر و اطمینان بیشتری برای مالکان خودروهای کرمان موتور فراهم خواهد کرد. این شرکت با راهاندازی زیرساختهای دیجیتال و توسعه خدمات آنلاین، گام بزرگی در جهت تسهیل فرآیند دریافت خدمات برداشته است.
از جمله مهمترین خدمات آنلاینی که توسط کرمان موتور و بم خودرو ارائه میشود، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• اپلیکیشن خودرویی کرمان موتور که خدمات جامع خودرویی را در اختیار مالکان قرار میدهد.
• فروشگاه اینترنتی بم خودرو که امکان خرید قطعات اصل، با کیفیت و دارای گارانتی را فراهم میکند. مشتریان در این فروشگاه با بررسی کیفیت، اصالت و قیمت قطعات، خریدی مطمئن و بیدغدغه را خواهند داشت.
• استعلام اصالت قطعات که از طریق سایت رسمی بم خودرو انجام میشود و تضمینی برای جلوگیری از خرید قطعات نامعتبر است.
شرکت بم خودرو همچنین در کنار خدمات و سرویسهای دورهای مختلف و رایگان، تمرکز ویژهای بر توسعه خدمات غیرحضوری دارد که در نتیجه فرآیند دریافت خدمات برای مشتریان هر چه سریعتر، سادهتر و هوشمندانهتر انجام میشود.
علاوه بر این، مالکان خودروهای کرمان موتور میتوانند از امکانات آنلاین دیگری بهرهمند شوند که عبارتند از:
• نوبتدهی اینترنتی به نمایندگیهای مجاز سراسر کشور؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری.
• سرویس در محل؛ برای افزایش سرعت و راحتی دریافت خدمات.