اصرار مدیران خودرو به اشتباهات گذشته
هفته گذشته در حالی که در بازار شایعه افزایش قیمت مونتاژی ها پیچیده بود مدیران خودرو مجددا ایده قیمت غیر قطعی آن هم در لفافه را اعلام کرد.

این شرکت اوایل امسال از این روش چند ده هزار خودرو فروخت و مردم هم با گمان این که با قیمت قطعی خرید کرده اند منتظر تحویل بودند.
اما هم قیمت افزایش چند صد میلیونی پیدا کرد و خودروها با تاخیر چند ماهه تحویل شد.
علاوه بر این عدم تحویل موجب ایجاد سد جلوی عرضه شد که با باز کردن یکباره سد قیمت کلیه محصولات مونتاژی حتی به زیر قیمت کارخانه رسید که به نظر می رسد این کار خود شاید نوعی دامپینگ هم باشد چون لطمه بزرگی به مونتاژکازان نوپا وارد کرد.
و حال مجددا همان استراتژی!
شرکت در فروش مدیران خودرو با قیمت غیر قطعی ریسک بزرگ افزایش قیمت را به همراه خواهد داشت.