هماهنگی میان پیشرانه و گیربکس نیز در هر دو خودرو رضایتبخش است و با حداقل وقفه صورت میگیرد. البته باید خاطرنشان کرد که گیربکسهای اتوماتیک AT استهلاک پایینتری نسبت به جعبهدندههای دو کلاچه از خود بروز میدهند و با مشکل داغ شدن بیش از حد در ترافیکهای سنگین یا سربالاییها به راحتی مواجه نخواهد شد. همچنین معمولا راندمان جعبه دنده های دوکلاچه در طول زمان نسبت به گیربکسهای AT زودتر کاهش پیدا میکند. اما نکته مثبت گیربکس دوکلاچه در مصرف کمتر سوخت و تعویض دندهها بدون افت توان است که در اینجا نیز تاثیر خود را گذاشته و مصرف پایینتری برای چری تیگو ۷ در پی داشته است که البته از موتور با حجم کمتر نیز بهره میبرد.