اکنون در نمایشگاه خودرو شانگهای 2025، سدان لیفتبک هوندا GT در دو تیپ رونمایی شده است. مطابق انتظار، این دو خودرو با کمی تفاوت ظاهری توسط دو شریک هوندا عرضه خواهند شد. در تصاویر رسمی، جیایسی هوندا GT با رنگ قرمز و دانگ فنگ هوندا GT با رنگ آبی بدنه به نمایش درآمده است.
جیایسی هوندا GT با چراغهای H-شکل و نوارهای باریک نورانی، از دانگ فنگ هوندا GT با چراغهای Y-شکل جلو، متمایز میشود. علاوهبراین باید به تفاوت طراحی در چراغهای عقب و بخش پایینی سپر جلو اشاره کرد.
تفاوتهای ظاهری در اینجا به پایان میرسد، چراکه فرم نمای جانبی، جزئیات مشکی بدنه، لوگوی نورانی بین چراغهای جلو، دستگیرههای مخفیشونده، دوربینهای جانبی، هواکش گلگیر جلو و حتی طرح رینگها، در هر دو مدل یکسان است.همانطور که حدس میزنید، طراحی کابین دو نسخه هوندا GT کاملا به یکدیگر شباهت دارد. در هر دو مدل با فضایی پر از نمایشگر مواجه هستیم. گذشته از صفحه نشاندهنده مقابل چشمان راننده و نمایشگر لمسی در بخش میانی داشبورد، یک نمایشگر لمسی برای سرنشین جلو نصب شده است و دو نمایشگر در گوشههای داشبورد هم تصاویر دوربینهای جانبی را نمایش میدهند. یک نمایشگر عمودی هم در کنسول میانی قرار دارد.فضای کابین هوندا GT با ترکیب رنگی مشکی و قرمز به همراه نورپردازی آبی، تزئین شده است.
فعلا درباره مشخصات فنی جیایسی هوندا GT و دانگ فنگ هوندا GT اطلاعات خاصی در اختیار نداریم، اما میدانیم که این خودروها در دو تیپ موتور-عقب و دو موتور (یک موتور روی هریک از محورها)، تولید خواهند شد. البته اگر دو کراساور هوندا در بازار چین یعنی Ye S7 و Ye P7 را ملاک قرار دهیم، به ظرفیت 90 کیلووات ساعت باتری ساخت CATL و همچنین 272 اسببخار قدرت در تیپ محرک-عقب و 476 اسببخار قدرت در تیپ چهار چرخ محرک میرسیم. به هرحال برای آگاهی از مشخصات دقیق سدان جدید هوندا، فعلا باید منتظر بمانیم.